tohle je taky ceska klasika...

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Březen 1 01:06:53 CET 2006

Což o to, mně tykání celkem nevadí.

Mnohem horší je ta čeština, která chudinka dostává na frak ("Přihlásil
si se...").

Ale to není specialita postpubescentních Webmasterů. To je hojně
rozšířený důkaz toho, že čistota českého jazyka je dlouhodobě
zanedbávána jak při výuce, tak v médiích.

Já nejsem žádný génius v oblasti českého jazyka a pravopisu, ale někdy
mám dojem, že chudák paní profesorka Ganzwohlová, která nás na střední
škole učila česky, byla snad poslední pedagog, který trochu dbal na to,
abychom se uměli vyjadřovat alespoň přibližně spisovně a k věci. :-(((

Občas jsem nucen číst obchodní e-maily, ze kterých málem lezu po stropě.
Obraty typu "... dejte nám prosím vědět, kdybysme mohli počítat s
dodávkou..." nebo "... případné problémy bysme měli včas vyfokusovat a
vykomunikovat abysme mohli stanovit skedjůl jejich řešení..." jsou
celkem na denním pořádku.

Zdraví PavelK