Re: Rele - poptavka

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Červen 30 17:39:15 CEST 2006

jj, vzdycky se najde alespon nekolik kriterii, idealne protichudnych :)

omrony jsem nezkousel, i kdyz vim ze maji ledacos zajimaveho. ale sehnal jsem nakonec jinde, takze treba priste. teda, ja doufam ze priste uz takove problemy nebudou, vyroba si ted musi poklidne bezet, at si uziju dovolenou.

btw, tohle byla jeste celkem pohoda, na jedne zakazce trval zakaznik na alespon 2 nezavislych vyrobcich pro kazdy pouzity komponent, a hledejte si 32b procesor ktery to splni :) nakonec se Intel ukazal jako dostatecne duveryhodny, aby nebyl treba druhy zdroj.

@V