Re: Rele - poptavka

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Červen 30 10:10:13 CEST 2006

Zrejme to neni rele ala M4, ktere opravdu dela kde kdo a skladem jich jsou v CR cele palety...
Ale nakonec i to zminovane RELSIA0XD dela asi deset vyrobcu, ne vsichni vyhovi v teplotnim rozsahu, a skladem jsou jen mala mnozstvi, pripadne je nekdo vykoupil par dni pred nami :)
Jedine dve zvlastnosti jsou maly rozmer (pouzdro DIP14 na bok) kvuli velikosti krabicky (kdyz jich je deset, preci jen se to pozna) a integrovana dioda mezi vyvody civky kvuli snizeni ruseni pri spinani a tez prostoru. A teplota 85°C.
Sehnat 100ks na prototyp nebyl problem, bezne na pulte v GMku, ovsem na najezd vyroby uz to bylo horsi... vetsinou kvuli dodacim lhutam. Dva tri tydny vem cert, to je doba na vyrobu DPS, pripravu ostatnich veci atd, ale dva mesice.... :(

@V