krabicky s frezovanim

GT5 gt5@seznam.cz
Pátek Červen 30 17:17:25 CEST 2006

Zdravim,
trosku si dovolim jeste udelat paralelni debatu. Potreboval bych sehnat
kusoveho dodavatele pristrojovych a prirucnich krabicek pro moji
elektroniku.
Idealni by byla koupe "hotove" a pripravene skrinky s otvorem pro LCD
2x16 , nekolik LED , tlacitko, pojistka, vetraci otvory.
Za posledni pulrok jsem oslovil nekolik dodavatelu a prozatim jejich
nabidky nebyly vyhodne, ceny lezly skoro do tisicu.

Pro moje "hobby" ucely bych potreboval neco kam by se vesel plosnak o
rozmerech EURO, nebo aspon plochu vetsi nez 1dm2. A idealni by byly 2
typy skrinek, jedna pristrojova stolni - s LCD otvory, zasuvkou pro
napajeni, pojistka, par tlacitek a konektor. (neco jako krabice
digitalniho zdroje).
A druhe co bych potreboval by byl rucni merici pristroj, opet otvor pro
LCD, cca 4-8 tlacitek nebo maticova kl. , misto pro baterie.

Predpokladam ze podobne pozadavky muze mit i vice hobby elektroniku a
modelaru.
Do krabicky bych nechtel vrtat ani frezovat, proste jen osadit a fungovat.

LP.