OT / vrstveni Peltierovych clanku / chlazeni na -80 °C / asi 150 - 200 W

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Pátek Červen 30 17:13:11 CEST 2006

Ma tu nekdo zkusenost s vrstvenim Peltierovych clanku (PC)?

Dival jsem se na parametry trivrstvych PC na webu www.kryotherm.ru , ale
nemaji pro pozadovany teplotni gradient odpovidajici prikony. Sahnul bych
tedy po setmeleni dvou velkych clanku, pricemz mi je ale jasne, ze musim
pocitat s poklesem wattaze smerem dolu ke clanku pro spodni teplotni mez.
Byl by mi schopen nekdo z pritomnych rici, jaky by byl pro vyse uvedeny
(Subj.) pripad vhodne kombinovat typ clanku, tj. jaky pomer v prikonech
zvolit?

Problem je ten, ze potrebuji vychladit kapalinu na -80°C, ale nedaří se mi
najít výrobce vhodné techniky. Nejedná se mi o kdovijake chladici vykony,
150 - 200 W by melo bohate stacit, problem je s teplotou. -40 °C je
bezne, -80 °C tedy rozhodne nikoliv... :(

Jak jsou PC citlive na zvlneni napajeciho napeti?

Diky za pripadne odkazy a nazory,
Simon Cihelnik