DDS generator - zaver

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Červen 25 14:01:27 CEST 2006

Ten predny panel som nejak prehliadol. Poslal som data na vyrobu
prototypu, dosiel mi kus z obojstranneho FR4, takze som to nejak dalej
neriesil. VF je vo vnutri robene pomerne "poctivo" takze problem s
vyzarovanim by nemal byt aj ked mas samozrejme 100% pravdu. Popravde
okrem nalepenia alobalu netusim ako to vyriesit...
b.