DDS generator - zaver

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Červen 24 21:09:10 CEST 2006

S vyjímkou displeje mám vše. Všechny desky mám osazené, oživenou
Výstupní DP a modul zesilovače a útlumáků. Protože jsem ale zaneprázdněn
stavbou vysílacího stanoviště nemám čas na tom dál dělat.

Dost nepříjemně mě překvapilo to, že frézovaný čelní panel je bez Cu
polepu. To znamená, že prakticky celý čelní panel není stíněn a VF může
zcela nerušeně svítit ven. Samozřejmě to lze vyřešit např. nalepením
alobalu ale ...

Tony, kup ty relé Fujitsu - jsou podstatně levnější a do tří dnů jsem je
měl doma.

	Martin.