RE: převodník 2dr dialup line to ISDN line?

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Sobota Červen 24 10:49:04 CEST 2006

Takove informace samozrejme zadny operator nikde neuvadi. Patrne je to uvedeno nekde ve vseobecnych podminkach tim nejmensim moznym pismem. My mame Eurotel a v ramcove smlouve je vyslovne uvedeno, ze se ty tarify nesmi pouzit v GSM brane. Do brany je urcen tarif Eurotel GSM brana (http://corporate.eurotel.cz/jnp/cz/savings/view/corporate-cz-savings-S2-EurotelGSMbrana-GSMbrana.html) a o jeho cene bych ze slusnosti radeji ani nemluvil.
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Friday, June 23, 2006 10:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: převodník 2dr dialup line to ISDN line?

Nedalo me to, prochazel jsem weby  operatoru a nenasel jsem nikde zminku o tom, ze  nesmim dat SIM do brany. Nasel jsem, ze nemohu hovory propojovat do JTS ale to nedelal - pobock. ustredna ma na sebe navesene jen telefony, ktere nejsou soucasti JTS. Muzete mi prosim pro zajimavost uvest, kde  se o tom  operator zminuje?