převodník 2dr dialup line to ISDN line?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červen 23 22:47:51 CEST 2006

Nedalo me to, prochazel jsem weby  operatoru a nenasel jsem nikde zminku
o tom, ze  nesmim dat SIM do brany. Nasel jsem, ze nemohu hovory
propojovat do JTS ale to nedelal - pobock. ustredna ma na sebe navesene
jen telefony, ktere nejsou soucasti JTS. Muzete mi prosim pro zajimavost
uvest, kde  se o tom  operator zminuje?