Reverzni citac pro incrementalni encoder

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Červen 22 14:22:18 CEST 2006

Jestli 16, nebo 32 je v podstate jedno :)).
Ja to jen potrebuji dostat pod 10 KHz, coz je limit
S7/227 v nejhorsim pripade.
Je to urceno do rozvadece, takze zadna frekvence neni k dispozici
(ne ze by tam nebyla, ale ...).
Bude to takove "udelatko" na DIN listu, kam se privede signal TTL z encoderu
(odboceny z jineho systemu), pres optocleny se oddeli.
Vystup bude 24V, napajeni take 24V.
Mel by na tom uz pracovat jeden kolega z vedlejsi vesnice (kompletni udelatko).

	Slavek