ICD2 a MPLAB 7.40 - zrada

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Červen 22 11:33:07 CEST 2006

Mam jeden dotaz. Potreboval bych pripojit na PC malou kameru s USB, ale je
to dost daleko, cca 15m. Da se to pripojit dlouhym USB kabelem nebo je
nejaka jina moznost?
AZE

----- Original Message -----
From: "Aleš Chlubný" <Ales.Chlubny@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 22, 2006 12:27 AM
Subject: Re: ICD2 a MPLAB 7.40 - zrada

Dejte si veliky pozor na kabely Brave, na 5m USB mi pocitac ani nerozpoznal
tiskarnu, proste jen Nezname zarizeni. Naopak nemam problem s kabelem
koupenym ve velkem obchodaku primo u metra Narodni trida, nemuzu si ted
vzpomenou jak se to tam jmenuje, myslim ze Tesco. Znacku kabelu uz bohuzel
taky nevim, jen ze byl v oranzovem baleni a stal priblizne stejne co ten
Brave (pres 100Kc).

S pozdravem,
Ales Chlubny