ICD2 a MPLAB 7.40 - zrada

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Červen 22 07:26:33 CEST 2006

Kupoval jsem hromadu dlouhych kabelu u www.krup.cz. Mam PC 5m od stolu a vse
funguje jak ma.
Pres 5 metru USB 2.0 kabel + HUB mi jede FTDI<>RS232, zalozni disk, ruzne
flash disky, fotak, vypalovacka, tiskarna, scaner. Jen ten ICD2 stavkuje.
Vcera jsem koupil za 30kc kabel USB 2.0 5m a na nem ICD2 se zda pracuje.
Takze vyreseno.
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Aleš Chlubný" <Ales.Chlubny@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 22, 2006 12:27 AM
Subject: Re: ICD2 a MPLAB 7.40 - zrada

Dejte si veliky pozor na kabely Brave, na 5m USB mi pocitac ani nerozpoznal
tiskarnu, proste jen Nezname zarizeni. Naopak nemam problem s kabelem
koupenym ve velkem obchodaku primo u metra Narodni trida, nemuzu si ted
vzpomenou jak se to tam jmenuje, myslim ze Tesco. Znacku kabelu uz bohuzel
taky nevim, jen ze byl v oranzovem baleni a stal priblizne stejne co ten
Brave (pres 100Kc).