Zohnatelnost feritov v krajoch cesko-slovenskych

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Červen 19 20:36:33 CEST 2006

Sorry, ze otravuju konferu, ale soukrome bez jakekolv odezvy, a tak
nevim, jestli mne nesezral spamfilter.
Marek

Ahoj Balu,
Volal jsem v Ostrave do GESu a maji na prodejne:
FT37-61 - 1Ks (jinde na prodejnach neni)
BN43-202 - 0Ks (jinde na prodejnach neni - smula)
FT50A-61 - 4Ks (jinde na prodejnach jeste 9Ks)

Dej mi prosim vedet zda (a kolik kterych) ti mam vzit. Zitra jsem v
Ostrave, tak by bodlo, kdybys dal vedet jeste dnes (moc se mi pak
nechce jezdit specielne kvuli tomu 80Km:) Pripadne kdyby sis vybral
neco jineho, tak napis co a kolik ks (muzes i formou: "kdyz nebude to,
tak vem to nebo ono..."

Hezky den,

Marek