Zohnatelnost feritov v krajoch cesko-slovenskych

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 16 20:51:33 CEST 2006

dakujem za vsetky odpovede. Poctivo som presiel vsetky linky a vyslo to
nakoniec tak, ze nikto okrem GESu nevedie vysokofrekvencne jadra.
Ostatni maju jadra len nizkofrekvencne do zdrojov. Na ferity.cz radsej
nepozerat, z tej stranky mam pocit ze si ten ferit skor namiesam a
upeciem ako by som mal cakat kym ho dostanem :-) Tri z piatich jadier
amidon z GESu nemaju na sklade a je tam dodacia doma 16 tyzdnov :-)
Preto sa chcem spytat ci niekto nahodou nema v sufliku nejake jadro
Amidon z materialu 61 (chcel som FT37-61), potom som tam nasiel
zaujimave dvojdierove jadro BN43-202 a chyba mi jeden kus FT50A-61. Keby
mi mohol niekto poskytnut nejake zo spominanych jadier mozem zacat
tvorit :-)
b.