DRM na VEF-206 -- funguje (aspon trochu) :)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Červen 19 13:34:24 CEST 2006

Dobry den,

> To je opravdu na krátkých vlnách? Já myslel že DRM má chodit jen na SV a DV,
> na KV je snad menší kanálová rozteč (5 KHz) a tím i menší šířka kanálu. Nebo
> snad ne a sousední kanály se překrývají?

ano, DRM je urceno pro pasma od DV do 30MHz. Sirek DRM kanalu je v
norme nekolik -- zakladni (a nejspis jedine ted pouzivane) jsou 9kHz
a 10kHz, ovsem da se pouzit i dvojnasobna i polovicni sirka.

Chyceny vzorek byl vysilan s 10kHz sirkou.

Obecne informace od sdruzeni DRM jsou na http://www.drm.org/
Normy s popisem DRM jsou zdarma stazitelne na
http://pda.etsi.org/PDA/

(Nejsem si jist, zda nektera cast zvukovych kodeku (AAC SBR) neni
nejakym zpusobem patentovana, jiste ale je, ze nic nebrani volne
implementaci.)

Pekny den preje Marek P.