'51 klon s downloadem

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 19 12:43:26 CEST 2006

Je fakt, ze MCU neni 28 nohovy, ale ten boot leader je vice mene univerzalni
a umi programovat onen MCU po RS485 :-)

Mozno neviem presne o com je rec, ale jednak AT89C51ED2 nie je prave
20-28 nohovy, a druhak maju "fabricky" bootloader takze nie je treba nic
pisat... A ak by uz islo o nieco RD2-ovite, ja osobne preferujem
P89V51RD2, ktory ma na rozdiel od ATMELa pre bootloader extra FLASH.

<nehanebna sebareklama> Mozno by stalo za to si pozriet aj clanocek o
"ukecanych '51kach" co som zanechal onoho casu na mcu.cz </nehanebna
sebareklama>

wek