'51 klon s downloadem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 19 12:32:20 CEST 2006

Lukas Burda wrote:

> Mohl byste prosim hodit nejaky link? Musim se priznat ze neumim
> googlemu polozit spravny dotaz.

Mozno neviem presne o com je rec, ale jednak AT89C51ED2 nie je prave
20-28 nohovy, a druhak maju "fabricky" bootloader takze nie je treba nic
pisat... A ak by uz islo o nieco RD2-ovite, ja osobne preferujem
P89V51RD2, ktory ma na rozdiel od ATMELa pre bootloader extra FLASH.

<nehanebna sebareklama> Mozno by stalo za to si pozriet aj clanocek o
"ukecanych '51kach" co som zanechal onoho casu na mcu.cz </nehanebna
sebareklama>

wek