Pajeni SMD: pasta nebo gel ??? Pripadne jaka???

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Neděle Červen 18 16:54:09 CEST 2006

Je v celku bezne rozpoustedlo, rozhodne beznejsi nez treba isopropanol. Litr
stoji dle cistoty kolem 90 Kc, viz treba Lachema Neratovice. Neni to
nebezpecna latka, cili netreba jakekoliv zvlastni povoleni pro manipulaci,
navic je nehorlavy a ma bod varu 40 °C, cili velmi snadno se ho lze zbavit v
dobre vetrane mistnosti pouhym odfoukanim. Jako jina halogenovana
rozpoustedla ma ale narkoticky ucinek a je hepatotoxicky (= toxicita zhruba
jako perchlorethylen z drogerie).

Hezky den,
Simon Cihelnik

A kde se to svinstvo prodava?
Pokud se nepletu tak to je CH2Cl2 a jako kazdy "spravny organicky uhlovodik"
to dnes bude povazovano za nebezpecnou latku, k drzeni bude treba minimalne,
dozor tri statem placenych uredniku a dlespon tuctu razitek.
Nebo se pletu?