Pajeni SMD: pasta nebo gel ??? Pripadne jaka???

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Neděle Červen 18 16:31:06 CEST 2006

B> Takze ponorit do kadinky s lihem a nechat "odstat" ? No to bych mohl
B> vyzkouset, bojim se ale naleptani plastu ... A stlaceny vzduch ... hmm
B> zajimavy napad, budu asi muset zacit tlacit. ;)

Byla to jedinna soucastka na desce, takze nic co by se neumelo
potapet v lihu :-) Zbytek jsem zapajel az potom.
Nicmene jak to tady ctu, tak asi vyzkousim nejakou pastu misto
kalafuny. Teda vlastne gel.