Ještě jednou titulky

Pátek Červen 16 17:05:45 CEST 2006

Hezký den,

    tak už se mi povedlo nastavit přehrávadlo tak, aby mi bralo titulky
z externího souboru. Což je asi nejlepší způsob, jak to půjde dál ještě
uvidím, ale tohle je důležité.

    Jsou to filmečky z adresy
http://www.mvcr.cz/udalosti/prirucky/proskoly/pozarni_ochrana.html

    Bude se to přehrávat na počítači s projektorem, jestli to bude někdy
i ve stolním přehrávači to nevím. DVD jsem chtěla proto, že nevím co na
tom počítači bude za programy a co si budu moci dovolit tam přidat.
Jestli to vůbec půjde. Proto jsem chtěla něco, co by mělo jít přehrát
všude bez potíží. A že ten počítač umí DVD to vím určitě.

    Teďka tedy udělat definitivní titulky a pak se uvidí co dále, ještě
že už je umím zobrazit :-)

    Díky za všechny rady, dost mi to pomohlo.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!