Ještě jednou titulky

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Červen 16 10:06:21 CEST 2006

Presne, programy pro DVD authoring maji moznost pridat titulkovou stopu
v nejakem specialnim formatu. Ale tento format umi vyexportovat treba
SubtitleWorkshop. Pokud mate AVI a chcete ho dostat na DVD, musite AVI
samozrejme prevest na MPEG2. Ale pokud vite, ze budete koukat prevazne
na AVI, je snad jednoduzsi koupit si DVD prehravac s moznosti prehravat
avi (ceny cca od 1500). Za ten usetreny cas a nervy ryznym kodovanim a
prevodum se to urcite vyplati. Titulky to samozrejme umi zobrazit take
(z externiho souboru jako to mate ted). Ovsem s prichodem DVB-T je zase
jednoduzsi nasledny prevod na DVD-VIDEO, ale zase serialy je lepsi
prevest do AVI jinak budete doma zaplavena mediama...