Re[2]: Ještě jednou titulky

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pátek Červen 16 07:09:52 CEST 2006

Hello Saša,

Kdydby to bylo z avi, tak bych věděl. Když chci nějaký film v avi s titulkama
vypálit na DVD, aby si to maohli kamarádi pustit na stolním DVD, tak používám
ConvertXtoDVD z http://www.vso-software.fr/. Výhoda je v tom, že udělá všechno
na jeden průchod, a docela rychle (na CPU 3,4GHz cca 2,8x rychlostí).