Maly numericky LCD?

Bitovod bitovod@prelude.cz
Čtvrtek Červen 15 22:16:27 CEST 2006

Zdravim,

nemate nekdo tip na mrnavy LCD displej, potrebuju dve, mozna tri cisla
(pripadne jen dve a minus), s vyskou znaku cca 5-8mm, idealne s moznosti
podsviceni (transreflexni? se tomu snad rika). Moc se mi to nechce kuchat z
nejakejch hodinek, ta moznost podsviceni je celkem klicova, navic LCD z
hodinek maji pripojeni pres vodivou gumu a nejasne zapojeni vyvodu ci
multiplexu a tak dal. Potreboval bych jich tak dva tri kousky, je to pro
vestavbu do existujiciho prenosneho zarizeni, docela mne limitujou i dalsi
rozmery, ktere bych preferoval jen "co nejmin" kolem cisel :) Mate nekdo
tip, po cem se koukat?

Diky.

Pavel Kutina