Re: Automaticke zapinani svetel - auto

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pondělí Červen 12 14:51:41 CEST 2006

Zapinam svetla take automaticky a obcas zapomenu.
Urcite, kdyz budou zase delat ruzne Krystofy a ukaazovat jak jsou vyborni
(ty nelepsi z nejlepsich a nekorimpovatelni).

Zive se autoelektronikou, kostatuji, ze pan Osoba ma nejlepsi navrh.
Vsechny ty bastlautomatiky jsou na hovno a nechtel bych se s Vami potkat.

Lampy podlehaji nejvyssimu stupni risiko-kriteriu a vy si tady doma nejak bastlite
automaty bez ohledu na ostatni zarizeni a ruseni v palubni siti.

Hugo kOTTAS