Fuser Roll v tiskarne

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 8 16:57:58 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 8.6.2006:

> Zdravim, mam tu starsi barevnou laserovou tiskarnu Tektronix Phaser
> 740L, ktera pomalu dosluhuje, ale naplne ma jeste dobre. Nicmene na
> displeji hlasi 'Fuser Roll Replace'. Vyndal jsem pec (Fuser) a v ni
> je umisten Fuser Roll, coz jsou takove dva valce a mezi nima se
> previji jakoby voskovy papir. Na Fuser Rollu jsou dva kontakty a
> mezi nima jsou dve soucastky pripominajici rezistory. Jeden kontakt
> je v lufte. Druhy vede na packu, ktera pridrzuje papir (asi ho
> nabiji/vybiji). Jak tiskarna pozna, ze jsem vlozil novy Fuser Roll?

Ja jsem mel kdysi Tektronix Phaser 850 a tam byl vymenitelny takovy
olejovy valec. Na valci nebylo nic zajimaveho, ale soucasti valce byl
cip, ktery byl uplne oddeleny od valce, proste mala krabicka. Kdyz se
menil valec, tak se vymenila take krabicka s tim cipem, proste se tam
zapichla do konektoru. A v tom bylo pocitadlo. Neni tam tedy pocitadlo
take nekde uplne oddelene?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem