Fuser Roll v tiskarne

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Červen 8 11:53:53 CEST 2006

Zdravim, mam tu starsi barevnou laserovou tiskarnu Tektronix Phaser
740L, ktera pomalu dosluhuje, ale naplne ma jeste dobre. Nicmene na
displeji hlasi 'Fuser Roll Replace'. Vyndal jsem pec (Fuser) a v ni je
umisten Fuser Roll, coz jsou takove dva valce a mezi nima se previji
jakoby voskovy papir. Na Fuser Rollu jsou dva kontakty a mezi nima jsou
dve soucastky pripominajici rezistory. Jeden kontakt je v lufte. Druhy
vede na packu, ktera pridrzuje papir (asi ho nabiji/vybiji). Jak
tiskarna pozna, ze jsem vlozil novy Fuser Roll? Ze by se ty rezistory po
vlozeni noveho prepalily a tiskarna zacala pocitat? Momentalne tu nemam
merak, takze je zmerit nemohu... Rad bych tiskarnu jeste na nejakou dobu
rozchodil bez toho abych kupoval novy Fuser Roll (papir trosku previnu
zpet). I kdyz se v ni bude neco nicit, tak alespon do dojeti naplni
(sada novych naplni, pece atd. vyjde pomalu na cenu nove tiskarny).

Diky za rady
Michal Grunt