rychlost čtení CF po USB-rozřešení!

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Červen 8 00:55:07 CEST 2006

Zdravim,
pokud se pripojena CF tvari jako disk (coz predpokladam) mate nastavenou
optimalizaci pro vykon? Defaultne je nastaveno optimalizovat pro rychle
odebrani (= podle me castejsi aktualizace fat nebo filesystemu vubec,
tedy pomalejsi, vice namaha flash). Mam sice jen usb 1.1, prevodnik usb
- ide (zvlada i usb 2.0) a na nej pripojeny hdd (7GB) a tohle nastaveni
zvysi rychlost z asi 650kB/s na zhruba 950. Nastavuje se to ve spravci
zarizeni - diskove jednotky - prislusna jednotka - tusim karta zasady
nebo tak nejak (nechce se mi to ted pripojovat a bez pripojeneho disku
na usb to tam neni).

JDrozd