Re: rychlost čtení CF po USB-rozřešení!

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Červen 3 07:56:19 CEST 2006

Mam ten program muzu Vam ho zaslat . Ta ctecka se jmenuje USB
2.0CARDREADER30IN1 od www.sweex.com stala kolem 500,- .

Hodne me prekvapilo , ze to ma slusnou podporu na svych strankach dokonce i
s ceskym manualem ke stahnuti myslel jsem , ze kdyz takove zarizeni nejde
tak se vyhodi :))

http://www.sweex.com/product.asp?pid=547

A ve specifikacich je tohle Read/write data speed: 700 to 4000 Kbps

coz je teda dost malo .

snehulak