Re: USB Bluetooth adaptér

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Středa Červen 7 18:30:19 CEST 2006

nebuťte líný , provrtejte zdi a pěkně natáhněte kabely.
1. uděláte něco pro své zdraví - tím pohybem
2. nebudete zaneřáďovat éther bludnými vlnami
3. bude vám to fungovat
4. ušetříte peníze, 1x 4 port switch stojí méně
než 1 BT modul
Radim

----- Original Message -----
From: "quasimodo" <quasimodoq@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 07, 2006 6:22 PM
Subject: RE: USB Bluetooth adaptér

Pojede,sice jen max na 5m,ale pojede.Sit se tim da v pohode udelat,ale
ani
tomu megubych nevereil.Jen si nejsem jisty,jestli je nejlepsi voba
kupovat
tu nejlevnejsi variantu.Sahnete radsi po MSI,které ma velmi dobré
managery
pripojeni.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com
Shanim Touchpad na HP Compaq nc6000,klido i starsi a taky LCD 15" XGA
do
notaku.