RE: USB Bluetooth adaptér

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Červen 7 18:22:45 CEST 2006

Pojede,sice jen max na 5m,ale pojede.Sit se tim da v pohode udelat,ale ani
tomu megubych nevereil.Jen si nejsem jisty,jestli je nejlepsi voba kupovat
tu nejlevnejsi variantu.Sahnete radsi po MSI,které ma velmi dobré managery
pripojeni.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com
Shanim Touchpad na HP Compaq nc6000,klido i starsi a taky LCD 15" XGA do
notaku.