Display SHARP

Tony Malecky tony@malecky.cz
Neděle Červen 4 09:54:52 CEST 2006

Zdar

mam tu LCD TV-monitor. nema to tuner, je to jen monitor, urceni patrne do
auta.
Uvnitr je display SHARP DPWBX1 039CPZZ u SHARPu po nemani vidu ani slechu,
nemate nekdo datasheet?
Vypada to ze to je display se vstupem RGB  + sync.

Co mne na tom zarazi, ze neukaze cely obraz ve vertikalnim smeru, ale dole
podstatna cast chybi. Asi tak jako kdyz mate sirokouhly film a ten nema
spodni cerny pruh. Display ma na druhe desce krom stabilizace napajeni a
koncoveho zesilovace NF OM8361 coz by mel byt od Philipsu TDA8361 ktery dela
z video signalu rgb+sync. Ovsem sync jen separuje takze nema zadne
nastavovaci prvky na posun obrazu.
Jeste mne napada ze by to byl monitor pro kamerky, ktere taky maji mene
radku.
Ma nekdo zkusenost?

Tony OK1HMA