OT-CHEMIE-cerneni medi-oceli a hliniku

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Červen 4 09:42:32 CEST 2006

barvama na latku?
a nieco som pocul aj o pouziti praskovych farieb (technickych).
flekate by som to nechcel, ale je mi fuk, ci bude iny odtien pri mnozstve
dva kusy.
ak zachovam podmienky eloxovania, nebude to na dvoch varkach rovnake?
bolo by to prilis jednoduche asi, ze?   : )

OK

----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>; "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 04, 2006 9:23 AM
Subject: Re: OT-CHEMIE-cerneni medi-oceli a hliniku

At 09:01 4.6.2006 +0200, Kalin.Oleg wrote:
>dd,
>
>a nepise sa v tej knizke aj o eloxovani hlinika?

Eloxovani neni nijak slozite a narocne na chemii, ale spis na technologii -
teploty, casy, proudy a tak. Zvlaste u barveneho eloxu to neni sranda. Jinak
na to staci bezna akumulatorova H2SO4 a zdroj proudu. Barvit elox se da
barvama na latku. Ale je problem aby velke plochy meli rovnomernou barvu bez
fleku a aby jsi na vice dilech udrzel stejnou barvu.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz