Re: rychlost čtení CF po USB-rozřešení!

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červen 2 09:29:05 CEST 2006

Bude to pouze teoretizovani, ale treba se trefim:)
-FAT32 ma mnohem vetsi fatku (kterou je treba taky prenaset). Jak je
to c cacheovanim (hnusny patvar) FATky u vymenitelnych disku?
-pokud se prenasi po clusterech a ne po sektorech (hmmm), tak u FAT32
je jich mnohem vic -> vetsi rezie kolem

Ale nejspis to bude necim uplne jinym:) BTW: nezkousel jste to jeste
jednou preformatovat na FAT32? Pripadne tomu pri formatovani vnutit
jine parametry clusteru a tak?

Marek