sources

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 26 10:03:22 CEST 2006

Jde o to, co tim chcete dosahnout. Zakaznikovi (pokud jsme si dohodli
predani zdrojaku) bych to neudelal, protoze by si ode mne priste nejspis
nic neobjednal.

Kdysi jsem kompiloval pro 8080 na papire a lze tak programovat i dnes -
nepohodlne, ale lze to :).

Kdyz zdrojak predlozite jako mix radku binarnich, decimalnich a
hexadecimalnich cisel, reknete mi, kdo Vam dokaze, ze jste to takhle
nenapsal ? Kompilator z vypisu cisel v ruznych tvarech do HEX ci BIN
napisete za chvilku (klidne jej muzete i ukazat a nebo i dat na web jako
free). Kdyz jeste prohlasite, ze ve zdrojovych cislech mate prohazene
bity, ze se Vam to tak lepe pise a nebo ze mate prohazene sbernice k ROM
a RAM, co uz Vam kdo muze.

Akorat o Vas nekdo prohlasi, ze jste "divny" :).

--
Jiri Bezstarosti