nabijecka 9V + 9V akumulator ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pondělí Červenec 24 16:16:30 CEST 2006

On Mon, Jul 24, 2006 at 02:23:39PM +0200, Dusan Dolezal wrote:
> Taky jsem nad tim premyslel, oni uvadi 8.4V, coz ovsem nebude napeti
> jmenovite ale maximalni nabijeci (zrejme). V realu bude mit samozrejme min,
> ale pro vetsinu veci by to mohlo stacit. I kdyz pro klasickou 7805 uz to asi
> bude na hranici, to je pravda.

BTW: kupoval jsem 2 x NiMH Sanyo a ta ma pouze 7.2V (6 clanku) (GES).
Stara GP co mam jiz hodne let odnekud z bazaru ma ovsem tech clanku
minimalne 7 nebo 8, protoze ma naprazdno i pres 10V. Taky s tim mam
problem u nabijecky, protoze ji tam musim nechavat podstatne dele nez tu
Sanyo. Ptal jsem se na nove GP 9V a pry ma 8.4V - tedy 7 clanku.
Tedy jsou tady docela rozdily.
--
Zito