nabijecka 9V + 9V akumulator ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červenec 24 16:12:29 CEST 2006

2006/7/24, Dusan Dolezal <duffa@inmail.cz>:
> Taky jsem nad tim premyslel, oni uvadi 8.4V, coz ovsem nebude napeti
> jmenovite ale maximalni nabijeci (zrejme). V realu bude mit samozrejme min,
> ale pro vetsinu veci by to mohlo stacit. I kdyz pro klasickou 7805 uz to asi
> bude na hranici, to je pravda.

Ale jestli tím chcete napájet digitální měřáky, tak nevim nevim. Mám
jeden, který dokonce při vybité baterii ukazuje vyšší napětí, než je
měřené (a jak se baterka víc vybíjí, tak to víc ujíždí).

Jmenovité napětí dvou Li-ION je 7,4V a to bych si tipnul, že většina
měřáků už bude hlásit vybitou baterku.

P.K.