OT - Barva na radiatory.

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Červenec 23 01:07:44 CEST 2006

--- "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz> wrote:

> Barvy vodou reditelne na radiatory moc nedoporucuji. Ale technologie
> jdou
> kupredu mocnou silou a ja v oboru jiz hezkych par let nepracuji :-)).

Presne tak! Natieral som 2 radiatory vodou rieditelnou farbou BALATERM
(urcenou na radiatory), na oboch sa pocas vykurovacej sezony zacala z
istych miest farba odlupovat! Inac stacilo natriet raz a farba prekryla
celu plochu na bielo, akoze zdalo sa to vyhodne, no nestoji to za to...

Naopak, dobru skusenost mam so syntetickou farbou RADIATOR (tak sa
vola), ktorou som natrel ine 2 radiatory. Treba pretriet 2x, aby
prekryla zakladnu farbu, ale drzi k spokojnosti - zatial mala moznost
prezit len jednu zimu :-)

miro