OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Červenec 21 13:16:39 CEST 2006

tak to s vámi souhlasím a vůbec se nehádám :-) takže by se musel dobastlit
další hlídací MCU atd...
jojo to je pochopitelné i když u zařízení jako pračka asi ohrožení osob
nehrozí - takže blokování na otevřená dvířka se udělá mechanickým
spínačem,to stejné havarijní termostaty a hladiny a pak at to dělá co to umí
:-)

DJ

----- Original Message -----
From: "mk" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 21, 2006 12:48 PM
Subject: Re: OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

> já se nechci hádat co lze do MCU napsat a co ne :-) bo tomu vůbec
> nerozumím,ale
> průmyslové automaty právě tohle umí - dokonce se definuje zda případě
> nějakého
> kritického selhání se má něco trvale nahodit nebo shodit atd... No byl by
> průser
> kdyby v případě nějakého rušení to někomu pomlelo končetinu :-(  Ale to už
> nejsme
> v řádech korun ,ale spíše desítek (stovek) tisíc korun :-)

Stezejnim zdelenim tohoto prispevku je "bo tomu vůbec nerozumím"  :-))))))
Omlouvam se, ale proste mi to nedalo - ono michat do sebe MCU a PLC Vami
spomenute kategorie je ponekud (hodne) scestne. Ono vubec neplati, ze toto
umi kazdy prumyslovy automat (PLC), to ani zdaleka. Pokud v beznych PLC jsou
pouzita i bezna soucastkova zakladna (mikroprocesory a mikrokontrolery), tak
v teto kategorii neni nijakou zvlastnosti pouziti specialnich zakaznickych
procesoru, 2 a vice nasobna redundantnost, statisticke vyhodnocovani behu a
dalsi libustky. A predevsim - v zadnem pripade se nejedna o dosazeni tohoto
chovani ciste SW prostredky - IMHO to proste neni realne mozne :-)))

S pozdravem
MK