OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

mk info@mcu.cz
Pátek Červenec 21 12:48:21 CEST 2006

> já se nechci hádat co lze do MCU napsat a co ne :-) bo tomu vůbec
> nerozumím,ale
> průmyslové automaty právě tohle umí - dokonce se definuje zda případě
> nějakého
> kritického selhání se má něco trvale nahodit nebo shodit atd... No byl by
> průser
> kdyby v případě nějakého rušení to někomu pomlelo končetinu :-(  Ale to už
> nejsme
> v řádech korun ,ale spíše desítek (stovek) tisíc korun :-)

Stezejnim zdelenim tohoto prispevku je "bo tomu vůbec nerozumím"  :-))))))
Omlouvam se, ale proste mi to nedalo - ono michat do sebe MCU a PLC Vami
spomenute kategorie je ponekud (hodne) scestne. Ono vubec neplati, ze toto
umi kazdy prumyslovy automat (PLC), to ani zdaleka. Pokud v beznych PLC jsou
pouzita i bezna soucastkova zakladna (mikroprocesory a mikrokontrolery), tak
v teto kategorii neni nijakou zvlastnosti pouziti specialnich zakaznickych
procesoru, 2 a vice nasobna redundantnost, statisticke vyhodnocovani behu a
dalsi libustky. A predevsim - v zadnem pripade se nejedna o dosazeni tohoto
chovani ciste SW prostredky - IMHO to proste neni realne mozne :-)))

S pozdravem
MK