OT: Pracka v coudu

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Červenec 19 17:44:47 CEST 2006

Mno,tak to se ohradim.Dneska musí levna pracka vydrzet rok po zaruce a pak
ji menit.Uz jsem se z tech levnych vylecil(za 5 let 2 pracky) a koupil
Boschku.S myckou stejna zkusenost.Prvni byla AEG z druhé roky a drzela jak
pribita,pak jsem si mohl koupit za supercenu Indeshit a presne po pulroce se
menilo cerpadlo,tak letela z baraku a mam Siemense,coz je taky AEG.Od te
doby se na ni nesahlo a jede nonstop.Levna pracka se rozhodne nevyplati,Ty
motory jsou mozna ze stejne fabriky a candy i jina draha znacka patri
stejnemu sdruzeni,ale do levnych modelu jdou cerpadla ce nejsou třeba uplne
presna a do drahych se poradne kontroluji.To je muj nazor i nazor servisaka
co u nas byl kazdou chvili na te indeshitce.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com