OT: Pracka v coudu

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Červenec 19 17:32:22 CEST 2006

> Ano rozhovory byvaji dlouhe a vyvoje komplikovane, ale pak bouchaji cerpadla
> pro polovinu vyrabenych pracek v jedne tlakove slevarne cca 500m od mista
> kde tohle pisu a zalezi jen kam se zbozi posila - jestli do Miele nebo do
> Candy. :-) To myslim vazne!!! Jinak doporucuji si zjistit predtim, nez
> zacnete studovat parametry vyrobku ktera firma komu patri. :-) Moje manzelka
> dela firemni noviny pro tuto slevarnu a byla velmi rozcarovana (neverila),
> ze tohle jedno cerpadlo bude opravdu v pracce za 5kKc a i v te za 20kKc.

To mate dneska u vseho. Asi rozdil mezi drahou a levnejsi prackou bude
take v necem jinem nez jenom v motoru... on i software a vyvoj neco
stoji. Nebo je snad dneska problem koupit auto za 300tis., ktere bude
mit stejny motor jako to za pul milionu (nehlede na spoustu dalsich
stejnych dilu)? Je preci na zakaznikovy zda drazsi vyrobek koupi. Jak je
videt tak asi ano, kdyz se to vyrabi. Jsou lidi, co setri kazdou korunu
a pak ty co jim je jedno jestli pracka stoji 10k nebo 20k (pri prijmu
100k bych se na to take neohlizel, kdyz se pocita s tim, ze pracka by
mela 10let vydrzet - rozdil mezi 10k a 20k pri 10letem pouzivani je cca
85kc/mesic).