pracka, nahrada programatoru

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 19 11:14:50 CEST 2006

> Ctyri termostaty hodlam nahradit jednim termistorem a
> komparatorem, bohuzel to zatim zkejslo na lenosti a na
> otazce, do ceho teplotne vodiveho a dostatecne odolneho
> zalejt ten termistor do vykuchaneho vnitrku termostatu.

To ma vanu asi nerezovou ne? Je nutne vubec to merit primo ve vode? Nestaci
ten snimac prilepit jen zvenku na vanu? Navic v pripade rizeni MCU se da
pouzit i nejake digitalni cidlo teploty.

> Ale do nahrady programatoru procesorem bych sel stejne jako
> Vy, casem urcite odejde a zbytek pracky je v neuveritelne
> dobrem stavu (mozna je to tim, ze kazde pradlo vazime,
> nevim). Myslim, ze opravari tatramatek maji ty programy nekde
> namalovane na papire.

Ja nevim jestli bych do neceho takoveho sel - asi jen kdybych vedel, ze
sezenu nejak to zapojeni te pracky. Jinak se mi do toho moc nechce. Jinak ja
mam ted prave dokonceny sekvencer co jsem delal pro jednu fabriku na rizeni
zasobniku (ma 8 vstupu, 8 vystupu a 5 analogovych vstupu), ktery by temer
zasahu sel do te pracky namontovat - stacilo by dodelat jen nejaky interface
mezi silovou casti pracky.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz