pracka, nahrada programatoru

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Červenec 19 10:57:09 CEST 2006

Zdravim,

> No jestli si nekdo chce tak pekne hrat, tak nic proti, ale myslim, ze
> existuji znacne zajimavejsi veci nez je predelavani pracky a za vydelek
> z nich se da casto koupit pracek i nekolik :).

> Jak pisu, kdyz jde o pohrani si pro radost, nic proti,...

ehm, dekuji za prehnane lichotky, ale zrovna od nekoho tak chytreho a
zaroven schopneho, jako je Jirka Bezstarosti, to teda nesedi, protoze
si sam i pres vsechny ksefty hraje s kdecim.

Ovsem vazne: novou pracku si koupit muzeme, ale vydrzi nam 17 let?
Rad bych tomu veril, ale vetsina jinych soucasnych vyrobku mi dava
tusit spis opak. Navic jsem slysel (mozna jsou to kecy, nevim), ze s
jejich opravami je potiz a ze se cenove nevyplaci. Coz zatim dosud o
Tatramatkach jeste neplati.

Tuhle jsem napriklad nahrazoval odesly termostat z lednicky vlastnim,
elektronickym. Cena mirna, den casu, vysledek dobry. Bylo to v
Toulouse, znacka lednicky pochybna, nahradni dil nesehnatelny,
kupovat novou pracku neunosne... a neekologicke :). A ted je v
lednicce krasnej potenciometr a LEDka :-D.

Zdar! MP