OT: Pracka v coudu

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Středa Červenec 19 07:32:11 CEST 2006

Dle meho prvni odejde ten zasr...j programator. Je takovej vaklavej.
Mimochodem jakej problem by asi tak bylo udelat vlastni verzi treba s
nejakym MCU? Stejne se pouziva jen par programu - vlastne jen jeden a
pak obcas na zaclony.

Programator ani nie..... Skor motor, hlavne ak je tam ten z Emersonu....  Ak
je to nizsia trieda pracky tak tam je klasicky komutatorovy motor (znacenie
MCA.....) ak drahsia tak indukcny (CIM, CPI....) Tie su o nieco lepsie...
Ked som sa s tymi motormi hral tak bez zataze boli tak horuce ze som na nom
neudrzal ruku a to nehovorim o loziskach - videli ste samomazne lozisko
priemeru cca 4cm (znacenie neviem tusim 6203) v cene 8SKK ?