OT: Pracka v coudu

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Červenec 18 18:40:44 CEST 2006

Tomáš Hamouz napsal(a):

> O necem podobnem jsem premyslel kdysi davno, narazil jsem tenkrat na
> nedostatek vhodnych akcnich clenu (nejak se mi tam nechtelo davat
> rele). Pokud by odesel jen programator a vse ostatni by bylo v
> poradku, mozna by to stalo za namahu (nevim kolik stoji novy
> originalni).
>
> Tomas

No kdyz manzelka volala do servisu tak treba cena vymeny uhliku byla
1000Kc uhliky!!! a 1000Kc za praci. Vymena motoru 5kKc!!!

Takze pocitam ze novej programator bude stat tak 3-5Kc.

No nevim zda jsou treba nejake vykonove cleny. Regulator motoru uz
obsahuje nejakej svab tak predpokladam, ze tam staci jen ovladat smer a
nejak mu rict kolik ma tocit. Ten regulator ovlada i topne teleso.
Takzer by stacilo jen spinat ventil napousteni a motor cerpadla.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info