Cyklocomputer s výškoměrem

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Červenec 18 21:09:30 CEST 2006

Jsem zakoupil v Penny za 299 kč. Lákal mě ten výškoměr ale hlavně jsem
něco potřeboval na kolo, starý se rozpadl...
Ten výškoměr mě ale docela překvapil, funguje exelentně ( narozdíl od
GPS ) sedí s přesností +- 3 m  ( porovnáváno na turistických cedulích) .
Jen by mě zajímalo, jak  moc ovlivní meření přirozené  změny tlaku
vlivem počasí. Výškoměr se sice dá kalibrovat, ale rád bych věděl jak
se změna tlaku projeví na přesnosti/nepřesnosti.
Dá se někde sehnat nějaké čidlo tlaku třeba s digi výstupem schopné
rozlišit tlak ve výškovém rozdílu 1-2m ?  ( něco jako je  SMT160-30 ale
místo teploty snímání tlaku...)