OT: o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 17 18:58:15 CEST 2006

quasimodo wrote:
> A ted me ukamenujte.Tomas
> ma pravdu a taky zkusenosti,ktere stoji za jeho tvrzenim.Ja sefoval PC
> klinice 2 roky a co tam kolikrat lidi donesli bylo k breku,nebo
> popukani.Nakonec jsme davali jeste zakaznikum skoleni,co muzou a nemuzou
> tahat.

No ale o tom to, co som pisal, je. Stipka slusnosti, ale z oboch (!)
stran, minimalne potesi.

Modelova situacia 1:
Zakaznik: Dobry den, kupil som si u Vas PC a teraz nejde.
Predavac: A co ste s nim robili?
Zakaznik: No, pustil som tam taky program...
Predavac: Na OS nie je zaruka, dovidenia.

Modelova situacia 2:
Zakaznik: Dobry den, kupil som si u Vas PC a teraz nejde.
Predavac: A co ste s nim robili?
Zakaznik: No, pustil som tam taky program...
Predavac: To ste si stiahli z netu?
Zakaznik: Nieee, to je taky stary program, predtym som ho na inom
pocitaci a OS pouzival, a teraz mi sice isiel, ale ked som s nim robil,
vypadlo napajanie, a potom uz neslo nabootovat...
Predavac: Hmmm... No viete, na OS nie je zaruka, takze preinstalacia OS
je plateny servis... No, urobime to tak, tentokrat Vam to preinstalujeme
gratis, ale uz to tam radsej nepustajte; ak s tym pridete nabuduce, tak
to zaplatite, plati?

Zakaznik odchadza spokojny.

Cim netvrdim, ze neexistuju aj modelove situacie 3, 4, 5.... Alebo som
fakt naivny.

wek