Resetovani PC

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Červenec 17 18:26:13 CEST 2006

sahat nesmite do HW,ale system jsme vzdy preinstalovavali na naklady
kupujiciho.Kdysi nam mrkvosoftak na skoleni rikal,ze je mozne dat zaruku na
system max 90 dni,ale jakmile vlezete na net,uz tam jsou susenky,no proste
jakykoliv zasah v  registrech je konec zaruky.Pokud tam nebudete delat
opravdu nic,nebo se budete k winum chovat slusne,system vydrzi a jede.Ja u
PC preinstalovavam jednou za rok a to jen z preventivnich duvodu.Zdaji se mi
pomalejsi,ale zakaznik si zakoupil funkcni system a pokud do nej jakkoliv
zasahne,je vina na nem.A ted me ukamenujte.Tomas ma pravdu a taky
zkusenosti,ktere stoji za jeho tvrzenim.Ja sefoval PC klinice 2 roky a co
tam kolikrat lidi donesli bylo k breku,nebo popukani.Nakonec jsme davali
jeste zakaznikum skoleni,co muzou a nemuzou tahat.
Jen pro priklad jsme vsem novackum rikali at na netu nelezou na stranky se
sexem bez antiviru a FW.Jeden mi na to znechucene odpovedel,ze neni prase a
leze jen na stranky,ktere mu vyhledavac nabidne po zadani slo va vulva,nebo
penis.Ze to neni sex.Co pak chcete delat?Za tu dobu co jsem tam pracoval
opravdu nebyl jediny PC co by spadl sam od sebe.Bud HW chyba,pak obnoveni z
image,nebo zakaznikova a to uz bylo na rozhodnuti co chce platit.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com