To ADMIN

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červenec 14 17:46:21 CEST 2006

On Fri, 14 Jul 2006, Jan Waclawek wrote:

> Lebo From: je polozka, v ktorej moze byt uplne cokolvek.

To do subjektu taky a taky se podle nej daji delat spamlisty.

> Bezne mi chodi spam, kde From: je niekto (alebo aj nikto) z nasej firmy,
> alebo ja sam. Keby som zahadzoval pausalne maily podla tohoto pravidla,
> tak si zahodim vsetko co som si sam sebe poslal a nikto z firmy mi uz
> nenapise. Zda sa mi to naozaj ako vrcholne nevhodne. Spamfilter, ktory
> ma viac falosne pozitivnych nez nezdetekovanych spamov treba IMHO velmi
> rychlo zahodit.

Ono si nevyberete. Kdyz pouzivate RBL listy tak se Vam muze snadno stat
ze tam nekdo zapise domenu z ktere chcete brat postu a taky Vam to
odmitne postu o kterou stojite. Kdyz pouzivate bayesovskou analyzu tak
je to posledni dobou dost neucinne protoze oni uz ty SPAMy pisou tak,
ze to ma charakter normalniho dopisu. No a posledni novinka je, ze to
posilaji jako obrazek a tam jsou ty analyticke filtry k nicemu.