To ADMIN

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 14 15:49:03 CEST 2006

Petr Simek wrote:

> cimkoliv. Proc by podle Vas nemohl existovat ?

Lebo From: je polozka, v ktorej moze byt uplne cokolvek.
Bezne mi chodi spam, kde From: je niekto (alebo aj nikto) z nasej firmy,
alebo ja sam. Keby som zahadzoval pausalne maily podla tohoto pravidla,
tak si zahodim vsetko co som si sam sebe poslal a nikto z firmy mi uz
nenapise. Zda sa mi to naozaj ako vrcholne nevhodne. Spamfilter, ktory
ma viac falosne pozitivnych nez nezdetekovanych spamov treba IMHO velmi
rychlo zahodit.

wek